Blog - Mentalna aritmetika

Blog - Mentalna aritmetika (16)

Prelazak iz sveta igre u sistem nastavnih aktivnosti, deci u ranom uzrastu ne pada lako, pogotovu ako im se uskraćuje predmet poput fizičkog vaspitanja, koji za razliku od matematike i drugih „bitnih” predmeta, zadovoljava dečiju potrebu za igrom i fizičkom aktivnošću. Uskraćivanje časova fizičkog zarad matematike, deca doživljavaju po principu nagrade i kazne. Nagrada je sve ono što deca vole i što ne pretstavlja obavezu, a kazna upravo ono što nagradu uskraćuje. Zbog toga deca i razijaju negativan stav i odbojnost prema onome što doživljavaju kao kaznu.
Poslednjih godina se stalno govori o tome koliko masovni mediji i savremena tehnologija negativno utiču na socijalizaciju odraslih, a pogotovo dece.
 
Otuđivanje, komunikacija preko Vibera, Facebooka, i ostalih društvenih mreža je postalo nešto uobičajeno, a igranje online igara jedini način zabave među školarcima. Zbog toga je jako bitno da se deci pokaže da igra uživo ima daleko više draži, i da je mnogo zabavnija od danas uobičajenih vidova zabave.
Mentalna aritmetika SuanPan i muzičko obrazovanje imaju neprocenjiv uticaj na celokupni razvoj deteta jer u potpunosti angažuju mozak.
 
Sviranje instrumenta ili računanje na abakusu metodom SuanPan doprinosi razvoju istovremenih različitih pokreta ruku a koordinacija mozak-prsti-ruke-oči direktno utiče na razvoj inteligencije.
Suština je da su deca neiscrpan izvor pozitivne energije. Ma koliko bili nestašni, neobuzdani, nepredvidivi (a to i jeste njihov posao), ono što oni nama kao profesorima daju je neprocenjivo.
Već duže vreme, naučnici nam pokazuju da je mozak poput mišića; što ga više koristite, više raste.
Svako ko je stekao određen nivo samopouzdanja može imati ovakav stav. Međutim ovde nije reč o odrasloj osobi koja je dostigla određen stepen emocionalne  zrelosti, već o šestogodišnjaku koji je u ranom stadijumu sazrevanja.
 
Da li je moguće očekivati ovakvu izjavu od deteta? Naravno da je moguće ukoliko se vaše dete bavi SuanPan mentalnom aritmetikom!!! Pored određenog stepena razvoja intelektualnog napretka u stadijumu razvoja (pažnje, koncentracije, memorije), razvoja krupne i fine motorike, vaše dete će doživeti velike promene u emotivnom smislu.
Savremeni tempo života i rada nametnu roditeljima brojne obaveze, a oni koji najviše trpe su deca. Deca veći deo dana provode u vrtiću, školi, na vanškolskim aktivnostima, sa bakom i dekom, dok je veče rezervisano za mamu i tatu. Na kraju dana su svi umorni i jedino što preostaje je spremanje za kevet.
Po najnovijim istraživanjima mozak bilingvalnih ljudi drugačije funkcioniše od mozga ljudi koji govore samo matrnji jezik. Pokazalo se da deca koja uče strane jezike postižu bolje rezultate na standardnim testovima od dece koja govore samo jedan jezik. Takođe, razvijanje maternjeg jezika značajno utiče na razvijanje mozga.

 

Po najnovijim istraživanjima mozak bilingvalnih ljudi drugačije funkcioniše od mozga ljudi koji govore samo matrnji jezik. Pokazalo se da deca koja uče strane jezike postižu bolje rezultate na standardnim testovima od dece koja govore samo jedan jezik. Takođe, razvijanje maternjeg jezika značajno utiče na razvijanje mozga.

 

Po najnovijim istraživanjima mozak bilingvalnih ljudi drugačije funkcioniše od mozga ljudi koji govore samo matrnji jezik. Pokazalo se da deca koja uče strane jezike postižu bolje rezultate na standardnim testovima od dece koja govore samo jedan jezik. Takođe, razvijanje maternjeg jezika značajno utiče na razvijanje mozga.

 

Page 1 of 2

Big Ben

4. Juli 22/13 D2, Stražilovska 54
023/545-298 i 023/534-619
069/155-61-62

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.